.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آرزوي موفقيت براي فیاضی ؛
تمجيد استاندار از 7 دوره حضور ناطق در مجلس
وی با قدردانی از حضور چندین ساله احمد ناطق‌نوری نماینده ادوار گذشته مردم نور و محمودآباد در مجلس و تلاش‌های خوب برای حل مشکلات منطقه و خدمت‌رسانی به مردم ...
تمجيد استاندار از  7 دوره حضور ناطق در مجلس

شمال نیوز: سید علی‌اکبر طاهایی جمعه شب در جمع مردم شهر سرخرود این شهرستان بیان داشت: مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس حماسه جاودانه دیگری خلق کردند و 54 درصد واجد شرایط انتخابات در دوره هشتم مجلس به پای صندوق‌های رأی آمدند ولی در این انتخابات میزان مشارکت مردم بیش از 76 درصد واجدان شرایط بود و مازندران نیز در این بین بنا به گزارش وزارت کشور در رتبه‌های بالا قرار گرفت.

طاهایی ادامه داد: این انتخابات که دشمنان به ویژه روی آن سرمایه‌گذاری کردند و به مردم القا می‌کردند که در انتخابات شرکت نکنند با حضور مردم و مشارکت بالا همچون گذشته سیلی محکمی با توجه به پیش‌بینی‌های رهبر فرزانه انقلاب بر صورت آمریکا، اسرائیل و همه دشمنان نظام و انقلاب زدند.

وی با قدردانی از حضور چندین ساله احمد ناطق‌نوری نماینده ادوار گذشته مردم نور و محمودآباد در مجلس و تلاش‌های خوب برای حل مشکلات منطقه و خدمت‌رسانی به مردم ابراز داشت: حضور حماسی شما مردم در این حوزه انتخابیه نیز از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفت.

استاندار مازندران افزود: امیدواریم منتخب جدید این حوزه که از مدیران زحمتکش و پرتلاش مازندران بوده و خدماتش در آموزش و پرورش مازندران بر کسی پوشیده نیست در راه خدمت به مردم منطقه نیز موثر باشد.

طاهایی با اشاره به قانون اساسی مبنی بر اینکه نماینده منتخب نه تنها نماینده همه مردم حوزه خود است بلکه نماینده همه مردم کشور است، خاطرنشان کرد: نمایندگان با سوگند یاد کردن در مجلس برابر همه ملت ایران مسئول هستند و باید در پیشگاه مردم پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری همه کسانی که در پرشور برگزار کردن انتخابات نقش‌آفرینی کردند نزد خداوند دارای اجر و پاداش هستند، تصریح کرد: همه کسانی که به تشخیص خود از یک فردی حمایت کردند به واقع در شکوه انتخابات نقش داشتند و تشخیص آنها محترم است و کسی که بیشترین رأی را به دست آورده باشد نماینده همه مردم است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه برگزاری هر انتخاباتی هزینه‌های زیادی را برای کشور در بر دارد، خاطرنشان کرد: در مازندران 48 هزار نفر کارگزار انتخاباتی به کارگیری شدند و اگر در حوزه‌ای انتخابات تایید نشود دوباره همگان به زحمت می‌افتند و هزینه‌های زیادی نیز متحمل خواهیم شد.

طاهایی با تاکید بر همدلی و اتحاد در بین همه مردم پس از انتخابات ابراز داشت: باید همانند صف‌های به هم پیوسته نماز در کنار هم و با هم باشیم چرا که این مهم از تاکیدات امام و رهبری است.

وی با بیان اینکه انتخابات در برخی از کشورها با آرای نخبگان تعیین می‌شود، تصریح کرد: با توجه به قانون اساسی کشورمان که مورد تایید امام عظیم‌الشان بوده و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند همه مردم حق رأی دارند و نظر هر فرد در انتخابات لحاظ می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به وجود مشکلاتی همچون زباله شهرهای ساحلی، جاده‌های نامناسب و کمبود کود شیمیایی مصرفی برای کشاورزی در مازندران خاطرنشان کرد: ما شرمنده آن کشاورزی هستیم که اکنون که برای کشت برنج مهیا شده است نگران کمبود کود برای زمین‌های خود است و دیگر اینکه برنج تولیدی ما نیز جوابگوی مصرف کشور نیست و با اینکه 80 درصد از برنج کشور را دو استان شمالی یعنی گیلان و مازندران تامین می‌کند ولی 600 هزار تن نیز از کشورهای دیگر وارد می‌شود.

طاهایی با بیان اینکه در کنار همه این مشکلات گرفتار دشمنی‌هایی نیز در خارج از کشور هستیم که رهبری، جامعه و آحاد مردم را در بر می‌گیرد، ابراز داشت: با همه این دشمنی‌ها انقلاب را به 33 سالگی رساندیم و امروز موج مقاومت ملت سرافراز ایران به موج بیداری اسلامی دنیا رسیده است که نمونه آن در کشورهایی همچون مصر، لیبی، تونس و یمن و طوفان به پا شده در بحرین قابل ملاحظه است.

وی ادامه داد: با همه تنگناهایی که دشمن ایجاد کرده امروز به دانش هسته‌ای و عضویت در باشگاه فضایی جهان به همت دانشمندان جوان و متعهد ایرانی توفیق پیدا کردیم و حتی ترور دانشمندان برجسته ایرانی نیز نتوانسته جلوی این پیشرفت را بگیرد.

طاهایی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی و حمله عراق به ایران ابراز داشت: امام راحل در ان زمان سخت و بحرانی با پشتوانه شما مردم و جوانان غیور کشور فرمودند که "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" و این نبود مگر با پشتوانه ایمان و اخلاص شما.

استاندار مازندران به بهره‌برداری فرستنده دیجیتال مازندران با حضور رئیس سازمان صدا و سیما و نماینده ولی فقیه در مازندران و همچنین حضور مادر بزرگوار پنج شهید فریدونکناری اشاره کرد و افزود: رئیس سازمان صدا و سیما این بانوی بزرگوار را یک خانواده و یک مادر استثنایی خطاب کرد و به واقع این نمونه‌ای از مادران شهید این شهر، استان و کشور است.

طاهایی عمران شهری، مشکلات اقتصادی و معیشتی و به ویژه بیکاری را غصه جدی خود دانست و افزود: بیکاری مهم‌ترین دغدغه امروز ما است ولی دولت نیز فرصت شغلی محدودی دارد چرا که با ادغام وزارتخانه که از سوی مجلس صورت گرفته است عملا فرصت‌های شغلی نیز کمتر شده است.

استاندار مازندران در پایان پروژه‌های مسکن مهر را فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال عنوان کرد و ابراز داشت: به همین دلیل بود که برای مسکن مهر سرخرود پافشاری کردم چرا که اعطای وام ساخت مسکن از سوی دولت را فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال می‌دانستم و اگر این اعتبار جذب نمی‌شد استان‌های دیگر آن را دریافت می‌کردند و این فرصت شغلی نیز از ما سلب می‌شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : احمد ناطق‌نوری
نظرات خوانندگان :

. 27 اسفند 1390
استاندار مازندران تاکنون فقط در نقش مداح ظاهر شده است از او هیچ رفتار مدیریتی ونقد سراغ نداریم........سیب .....
نا شناس 28 اسفند 1390
بله خوب . ایشون و اقای فیاضی هم جناهن . ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.